Det må låta lite knäppt att säga att man tycker om att gråta till film men det gör jag verkligen.
Enligt mig är tårar ett gott tecken för att det är en bra film och jag blir oftast mer engagerad i mitt tittande. Jag uppskattar de flesta sorters film men ser gärna de känslosamma. Faktum är att mina tre favoriter of all time definitivt platsar in här men jag tänkte att de ska få ett helt eget inlägg vid senare tillfälle. Självklart är det här med snyftfilmer också en fråga om humör och sinnesstämning för stunden. Känner du att du har lite gråt inom dig som behöver släppas ut så låt dig inspireras av nedan lista. Som vanligt utan inbördes ordning. Har du sällskap av någon får du se till att det är en person du känner dig trygg med så att du kan hulka loss ordentligt. Klicka på titlarna för att läsa om filmerna på IMDb. Skulle ni otroligt nog ha missat nummer 2 eller nummer 6 så se dem genast!
 
 

Kommentera

Publiceras ej