Jag snubblade över den här trailern häromdagen och ser mycket fram emot att se denna film. Ryan Gosling är en utav mina favoriter och Emma Stone fortsätter bara att imponera. Vad jag kan komma på är detta tredje gången de spelar mot varandra och jag tycker sen tidigare att de gjort det bra ihop och att personkemin finns där. Då syftar jag på Crazy, Stupid, Love och Gangster Squad. Den här filmen handlar om två kreativa personer som försöker komma någon vart i livet med karriär och egentligen vill få känna sig betydelsefulla. De träffar varandra mitt i det här och utvecklar en kärlekshistoria och samtidigt peppar varandra till att förverkliga sina drömmar. Det är i vilket fall så jag tolkar storyn utan att ha sett filmen. Regissör är Damien Chazelle som även regisserat Whiplash som känt blev väldigt hyllad. Jag har förövrigt inte tagit mig tiden att se den ännu men har bara hört bra saker. Även denna film är redan hyllad av kritikerna så mina förväntningar är höga. Hur härligt är det inte också med filmer som innehåller mycket musik och mycket Ryan? 

Kommentera

Publiceras ej